Cursul de Economie comercială oferă studenților o înțelegere a principiilor și mecanismelor economice care guvernează activitatea comercială în contextul economiei naţionale. În acest curs sunt analizate conceptele fundamentale de cerere și ofertă, care este structura și dinamica pieței, comportamentul consumatorului în modul în care influenţează piaţa, strategiile de preț și de poziționare pe piețele competitive.
Cursul abordează, de asemenea, teme actuale precum: economia digitală, comerțul electronic, economia inovației și comerțul global, evidențiind modul în care globalizarea, tehnologia și schimbările comportamentale influențează comerţul. Abordăm teme actuale ale economiei comportamentale, brandingului, lanțurilor de aprovizionare și viitorului muncii în contextul economiei gig.
Prin îmbinarea teoriei economice cu exemple și studii de caz practice, cursul dezvoltă competențe analitice și strategice esențiale pentru înțelegerea și gestionarea eficientă a proceselor comerciale, cu accent pe responsabilitatea etică și sustenabilitatea afacerilor.
- Tanár: Pop-Cohut Ioana-Crina

- Tanár: Bele Alexandra
- Tanár: Sabău Popa Diana